עברית  |  English  |  
על שיפוצים בעזרת שיש לריצוף וכן חיפוי שיש






מי מאיתנו לא מכיר את "העונש" שכרוך בשיפוץ הבית או חלק ממנו? כולנו נתקלים בסיטואציה שכזו לפחות פעם אחת במהלך החיים. שיפוץ דורש תכנון, בחירה ורכישה של פריטים שונים, על כן יש לבצע את טרום השיפוץ במחשבה תחילה. כאשר מדובר בשיפוץ חדרים אינטימיים כמו חדרי אמבטיה, עלינו לרכוש אביזרים שונים שימושיים וכן חומרים על מנת "לייצר" חדר אמבטיה שגם יענה על צרכינו הבסיסיים, וגם יהיה מקום מרגיע, נוח ונעים לשהייה, אבל כמובן שהריהוט בשאר הבית ושאר האביזרים גם כן משחקים תפקיד חשוב בשיפוץ.


שיש

אחד מהסממנים שבאמת נותנים את האווירה לבית. מוצר כמו שיש לריצוף שנבחר בקפידה, עושה את כל ההבדל באווירה.
כמו כו שימוש חיצוני בעזרת חיפוי שיש משנה ומרענן את כל האווירה.

דלתות כניסה

אז נתחיל כמובן בכניסה של הבית, בדבר הראשון שרואים שמגיעים לבית, דלתות. זה לא חוכמה לעצב את כל הבית ולהשקיע, ולא לעשות שימוש עם דלתות שניתן למצוא במגוון עיצובים.

מטבחים

פה נמצא החלק הטריקי יותר, וגם היקר יותר בשיפוץ הבית. המפתח הוא למצוא חברה רצינית שבאמת מתמחה בתחום של מטבחים איכותיים.

ארונות

אין מה לעשות, צריך גם לשים לב שהחלקים הפונקציונאליים בבית יהיו מעוצבים, ולכן מומלץ לבחור בקפידה ארון שמתאים לעיצוב של שאר פינות הבית.

חדרי אמבטיה

שדרוג חדרי אמבטייה כחלק משיפוץ, הוא אחד התחומים החשובים ביותר במהלך השיפוץ, והוא עשוי להשפיע השפעה מרחיקת לכת על איכות החיים שלנו ועל נוחות השימוש שלנו בביתנו. בעזרת תכנון נכון של חדרי אמבטייה ע"י קבלני שיפוצים מובילים והתאמה של כלים סניטריים, ריצוף, מקלחונים ואמבטיה לחלל עצמו ולקו העיצובי הכללי של הבית, אנחנו יכולים לזכות בחדרי אמבטייה שישמשו אותנו בהנאה מרובה לאורך שנים רבות, וכן להתאים אביזרים נוספים כמו ארונות אמבטייה, שטיחונים, מתלי מגבות וכן הלאה.
לשם כך, כאשר אתם בוחרים חדרי אמבטייה חשוב מאוד להביא בחשבון לא רק את האסתטיקה אלא גם את הפרקטיקה, ולחפש אחר אביזרים וכלים שמגלמים את השניים בתוכם.


האמבטיות של היום מיוצרות במגוון צורות : עגולות,משושות,משולשות,אובליות,ריבועיות ובגדלים שמגיעים גם עד שמי מטרים. לרוב מקובל להצמיד את האמבטיה לאחת הפינות ולהצמידה כאמור לחדר השינה המפנק,כך שהיא מחוברת לשניים מקירות החדר.האופנה היום סוגדת ל"אמבטיה החופשית",זו שהייתה פופולרית במאה ה- 16,הניצבת בלב חדר הרחצה ועומדת על ארבע רגליים,וצורתה מלבנית עגולה או ביצתית.כמובן,שרק חדר רחצה מרווח דיו הולם כזה אגן מפואר. גירסה אחרת לאמבטיה הצמודה לחדר השינה,היא האמבטיה השקועה,בסגנון בריכה,אותה אפשר להתקין רק בדירת קרקע ורחוק מטווח מיטות, ושאר אביזרי ורהיטי חדר השינה למרות שהיא ממוקמת ממש בתוך החדר ולא בחדר רחצה הצמוד לחדר השינה. שילוב של מתזים יהפוך כל אמבטיה זוגית לגקוזי מפנק ומענג.כך יכול כל חדר רחצה הצמוד לחדר שינה רומנטי או אפילו לחדר של הורים ,להיות למיני ספא.