עברית  |  English  |  
על מדרגות,שיש לריצוף וחיפוי שיש


 

 

שלא כבעבר, כשהפופולאריות של עיצוב הבית במחוזותינו הייתה לא גבוהה מזו של נושא של החופשות המשפחתיות בטורקיה הכול כלול, היום הוא ניצב בראש סדר העדיפויות וזוכה לכבוד של מלכים. בזכותו אנו יכולים היום לבטא בקלות וללא הגבלות את טעמינו האישי, לעצב לעצמינו סביבת מגורים אופטימאלית ולהפוך אותה ליעילה ופונקציונאלית. הנושא של עיצוב פנים הוא נרחב, תוך שמידי שנה אנו זוכים להכיר טרנד חדש ונפלא אחר, אם כי מרבית הטרנדים הם למעשה אותה הגברת אך בשינוי אדרת. הכוונה היא למרבית הטרנדים החדישים המתבססים על החזרה למקורות העץ, האבן, האדמה ועוד. 

 

מדרגות עץ – עיצוב לא רק למבינים

מדרגות עץ מאז ומעולם היו בשימוש בבתים בכל העולם: בשווייץ אלה הן מדרגות עץ טבעי, באיטליה אלה הן מדרגות שיש מפוארות, בניו יורק אלה הן מדרגות מתכת מסוגננות. מדרגות עץ, בבתים בהם הם משולבים, מהוות אלמנט מרכזי בכל הקשור לתפיסה עיצובית ומשמשות לא רק למעבר בין הקומות אלא גם כפריט אומנותי המעניק לבית אלגנטיות, יוקרה ושפה עיצובית ייחודית במינה. היום קיימים סוגים שונים של מדרגות עץ, הנבדלות זו מזו באיכותן, בעיצובן ובמורכבותן, תוך שהן מתאימות גם לסביבה הפנימית של הבית וגם לסביבה החיצונית, כמו גם נמצאות לא רק בהישג ידם של בעלי הממון ואניני
 
עיצוב הבית .

 

מעקות עץ - פתרון אסתטי ופונקציונאלי

מדרגות עץ ומעקות עץ, הם בדרך כלל שני האלמנטים ההולכים יד ביד, תוך יצירת הרמוניה ופונקציונאליות, הניתנים לשילוב במגוון רב של מקומות. מעקות עץ אמורות להבטיח לנו בטיחות ונוחות בעת העלייה או הירידה במדרגות, אם כי בהחלט יכולות להיות גם אלמנט עיצובי לכל דבר. בדומה לסוגים רבים של מדרגות העץ, גם מעקות עץ יכולות להיות בגדלים, באיכויות ובעיצובים שונים: החל ממעקות בסגנון כפרי, המשולבות לרוב עם חיפוי אבן בריקים או אבן ירושלמית, ועד למעקות בסגנון אורבאני על רקע של קיר המכוסה בטפט.  

 

חיפוי שיש – משתלב עם כל סגנון עיצוב

חיפוי שיש גם זוכה היום למרבית הביקושים בקרב מעצבי פנים וצרכנים רגילים, בעיקר כי חיפוי אבן הוא חומר טבעי המעניק לנו אפשרות לחזור לשורשים ולאדמה. אך לא רק בגלל זה - חיפוי אבן מציע לנו פתרון נפלא לעיצוב הבית המאפשר גם לחסוך בצריכת אנרגיה, גם לבודד את ביתנו מרעשים, נזילות ורטיבויות וגם לקבל מראה עיצובי ייחודי במינו. התחום של חיפוי אבן מציע היום לצרכן מגוון עשיר מאד של סוגי אבנים שונות, בטקסטורות שונות ובשלל בצבעים. בזכות עיצוב חלל הבית באמצעות חיפוי אבן וכן שיש לריצוף הוא יכול לקבל תפנית מעניינת ומעוצבת, שללא ספק תשלח חיזוקים ומחמאות לשאר הפריטים הקיימים בביתכם. 

































חיפוי קירות
5נגרים
מיגון גחון
תוכנית עסקית לדוגמא
נעלי ילדים
דוגמא למבחן אמינות
נעלי בריאות
סופר באינטרנט
פרסום בגוגל
nod32 להורדה
קורס נהיגה 4X4
מיקרוגל
משחקים ברשת
ארון