עברית  |  English  |  
מאמר בנושא שיש ואבן
דף הבית >> מאמר בנושא שיש ואבן

אז מהו בעצם השימוש שנעשה בשיש ואבן? ובכן, השימוש אשר נעשה על ידי שיש ואבן משמש לריצוף פנים, חיפוי קירות, חדרי אמבטיה, חדרי שירותים, ריצוף חוץ, מדרגות חוץ, כיורים, מטבחים, סיפי חלונות, פסיפסים וכן הלאה. אבן עוברת תהליך טבעי כאשר תהליך הייצור הוא ממושך בטבע והשיש הוא למעשה אבן גיר שחלו בה שינויים בעקבות לחץ וחום שמגיעים מעומקה של האדמה.

 

מידע אודות שיש ואבן

 

חשוב להבין שלא כל משטח שיש או כל אבן מתאימים לכל השימושים הרבים שניתן לעשות באמצעותם. כאשר מתחילים בתהליך של לימודי עיצוב פנים לומדים שכאשר מעצבים בית, מתגלים כל מיני נזקים ופגמים בעקבות שימוש לא נכון באבנים. יש להבין שיש הבדל בין שימוש חיצוני של שיש ואבן לבין שימוש פנימי בו.

 

אז מדוע יש שוני בין עיצוב פנימי בשיש ואבן לבין עיצוב חיצוני? ובכן, מכיוון שבשימוש חיצוני (לצורך העניין) האבן והשיש צריכים לעמוד בתנאי האקלים, תנאי רטיבות וכן הלאה לעומת שבעיצוב פנימי באבן ושיש יש להסתכל יותר על מראה הבית, האם האבן והשיש מתאימים למבנה, נוחות השימוש בהם (יש משטחים ואבנים שדורשים תחזוקה מאוד קפדנית). יש מגוון עצום של אבן ושיש במגוון של צבעים, טקסטורה ומרקמים.

 

כיצד בוחרים אבנים ושיש?

 

כאשר רוצים לעצב את הבית ולבחור בצורה נכונה את אבן והשיש חובה לגשת אל אנשי מקצוע ברמה גבוהה, אנשי מקצוע עם ניסיון בתחום ניתן לבקש המלצות מחברים, מכרים או בני משפחה אודות בעל וותק שיעזור לבחור את השיש והאבן הטובים ביותר. כיום ניתן למצוא חברות שמתמחות בדיוק בשיש ואבן, כמו חברת "שיש מומו ובניו 2003 בע"מ" מדובר על חברה שעוסקת באספקת אבן שיש וגרניט והיא נוסדה עוד בשנת 1993. מדובר על חברה בעלת ידע רב בתחום וניסיון של שנים שצברה בתחום. החברה משווקת לפרויקטים אלו קבלנים, אדריכלים וכן הלאה.

 

במידה ואתם אובדי המלצות, תמיד ניתנת האפשרות להיכנס אל האינטרנט ולמצוא שפע של מידע אודות שיש ואבן ויתרה מכך – שפע של המלצות אודות יצרני שיש ואבן. מומלץ מאוד לחפש אחר ההיצע בשוק, מה הם היתרונות והחסרונות של כל שיש ואבן שקיימים בשוק בהם אתם מתעניינים, מה הם המחירים וכולי.