עברית  |  English  |  
מה באמת חשוב לדעת על סילר לשיש
סילר, המשמש בעיקר כחומר ציפוי למשטחי שיש לאחר פעולות ניקוי ופוליש, הינו חומר נוזלי המיועד בין היתר לצרכי איטום והגנה על משטחים המיוצרים מחומרי גלם שונים. שכבת סילר הנמרחת על גבי משטחי שיש לאחר עבודות ניקיון, ליטוש או פוליש, מעמידות לרשותכם הגנה מקסימאלית בפני סימני שחיקה, לכלוך נוקשה ורטיבות.
סילר הידוע כחומר בעל יכולות איטום גבוהות במיוחד, משמש בעיקר את חברות הניקוי והפוליש העוסקות בין היתר בפעולות ליטוש שיש, פוליש קריסטל או פוליש ווקס למשטחי שיש מכל סוג. עם סיום פעולת הניקוי , הליטוש או הפוליש, חלק גדול מהחברות המקצועיות בתחום, מקפידות למרוח על משטחי השיש את שכבת הסילר הרצויה, וזאת בהתאם לגודלו של משטח השיש.

באופן עקרוני, חומר הסילר מותאם לכל סוגי משטחי השיש הקיימים, לרבות, שיש קוריאן, שיש קררה, שיש חברון, שיש רוסו ועוד. יחד עם זאת, מריחת שכבת הסילר ומינון החומר המיועד לשכבת הנמרחת, טוב שייעשה אך ורק על ידי בעלי מקצוע בתחום, וזאת על מנת להימנע ככל הניתן מפגמים כאלו ואחרים העלולים להופיע על גבי המשטח במסגרת שימוש לקוי בחומר הסילר.

המאפיין העיקרי של חומר הסילר למשטחי שיש הינו שהחומר מגיע כחומר איטום סמיך, וזאת בניגוד לחומרי איטום אחרים המיועדים לחומרי גלם דוגמת דקים ועוד, המגיעים כחומרי איטום דלילים יותר. כפועל יוצא מכך, שימוש לא מקצועי בסילר עלול לפגום בעיקר באחידות הגוון של משטח השיש.
 
פוליש קריסטל- השיטה הכי יעילה לניקוי משטחי שיש
לפני פעולת מריחת חומר סילר למשטחי שיש, מתקיימת פעולת ניקוי, ליטוש או פוליש על גבי המשטח. במידה וגם אתם עומדים לבצע פוליש למשטחי שיש, חשוב שתדעו שפוליש הקריסטל מהווה את השיטה העדיפה והיעילה ביותר לניקוי המשטח. פוליש קריסטל הינה פעולה המיושמת באמצעות החדרת חומר קריסטלי אל תוך חריצי הריצוץ במשטח השיש, ולאחר מכן מיושמת פעולת קרצוף המשיגה בסופו של הליך מראה מבריק וחלק למשטח. בין יתר יתרונות פוליש הקריסטל תמצאו: משטחי שיש בעלי עמידות לפרקי זמן ממושכים בפני שריטות וסימני שחיקה, משטחי שיש בעלי מראה חלק ומבריק לאורך זמן, משטחי שיש שלא מופיעים עליהם סימני גרירת רהיטים, משטחי שיש המאפשרים לכם ליהנות מפעולות תחזוקה שוטפות נוחות במיוחד וזאת במסגרת ניקוי קל ונוח של המשטח באמצעות מטלית רצפה לחה בלבד.

כיום, רוב חברות הפוליש המתמחות בפוליש קריסטל ייעודי למשטחי שיש, ימליצו לכם על מריחת שכבת סילר לשיש בסיום העבודות.