עברית  |  English  |  
להכניס את הטבע לבית הפרטי שלך

 

להכניס את הטבע לבית הפרטי שלך


פרקטים בהתאמה אישית – הדרך בה תוכלו לבחור את הריצוף הטבעי לדירה שלך באופן שבו אתם הכי אוהבים אותו.


פרקט הוא בעצם רצפה עשויה מעץ, ריצוף כזה היה מקובל בארמונות ובטירות עתיקות, ריצוף עץ הוא יקר מאד, כיום, כדי לאפשר גם לבני מעמד נמוך יותר ריצוף שכזה, הומצא פרקט דמוי עץ – פרקט למינציה. פרקט נחשב לריצוף קל לבנייה, נהוג היה להשתמש בו באולמות ספורט וכדומה. כיום, אנשים רבים נוטים לרצף את דירותיהם על ידי פרקט, המראה של הפרקט יחד עם הקלות של ההרכבה והניקיון שלו, הופכים אותו לריצוף פופולארי ומבוקש במיוחד.

פרקטים בהתאמה אישית – כך תרצפו את בית החלומות הפרטי שלכם.

ישנם סוגים שונים של פרקט, לכל אחד מאפיינים ויתרונות שונים:

פרקט עץ מלא – פרקט יקר וכבד, הוא הפרקט המסורתי, היה משימוש מתחילת המאה ה – 17 , מעניק מראה מפואר וכבד, היה נהוג לרצף בו ארמונות וטירות בשנים עברו.

פרקט שכבתי – פרקט רבוד, פרקט שמורכב משתי שכבות או יותר, הריצוף מתבצע בשילוב שתי שכבות של פרקט, נועד כדי להפוך את הפרקט לזול יותר, למרות השימוש בחומר גלם זול יותר בשכבות התחתונות יותר, השכבה העליונה עשויה מעץ אציל ויקר, מה ששומר על המראה היוקרתי של פרקט מקורי.

פרקט למינציה – פרקט סינטטי, הוא אמנם אינו אמתי כלל, ריצוף כזה בנוי מתמונה של פרקט עץ, היופי יחד עם התחושה והתהודה בפרקט כזה איכותיים הרבה פחות מפרקט עץ. לפרקט כזה יש יתרונות על פני פרקט מקורי, קלות התקנה, מחיר זול וגם תחזוקה קלה הופכים אותו להיות שימושי ופופולארי מאד.

כאשר מדובר בפרקט עץ, ניתן להעניק גימור משלים לפרקט:

גימור שמן – מעניק לפרקט מראה של טבע ויחד עם זאת שומר על הניקיון של הפרקט – הלכלוך אינו נדבק לריצוף.

גימור לכה – פחות טבעי מגימור שמן, אך מעניק מראה מבריק ואינו סופג לכלוך.

התקנת הפרקט נעשית גם היא בכמה שיטות בהתאם לסוג הפרקט ולדרישות האקוסטיות של החדר:

התקנה צפה – מתאימה בעיקר לפרקט למינציה, במהלך ההתקנה מניחים ספוג בולם זעזועים על הרצפה, פיסות הפרקט מתחברות אחת לשנייה, יחד מניחים אותן מעל למשטח הספוג, דרך זו עלולה לגרום לעיוותים בהתקנת הפרקט.

הדבקה – שיטה יקרה יותר להתקנת פרקט, לעתים היא עדיפה, כאשר מדובר על פרקט עץ, עדיף להשתמש בשיטת התקנה כזו למרות העלויות הגבוהות של הדבק (דבק דו רכיבי) לכל מטר נוסף, זה בגלל העובדה שפרקט עץ נוטה להתעוות כאשר מתקינים אותו בדרך של ההתקנה הצפה.

פרקטים מותאמים אישית יעזרו לכם לעצב לעצמכם את הדירה באופן מושלם ובדרך קלה, תייעצו עם מעצבי פנים מקצועיים, כך תוכלו לעצב לעצמכם את בית החלומות המושלם.